lørdag 30. august 2008

Grilltur med hestene

Har ikke bilder fra rideturen, men her er vi fremme ved rasteplassen. Stedet der vi hadde planlagt å sitte, nede ved vannet var okkupert av turgåere så vi søkte inn i skogen istedet.
Dette er første gang jeg binder Bestas til et tre å gå (litt) vekk fra han midt i skogen!


Men han står så fint :)

Lukas og Trixie:

Bello og Liv


Er det meningen at jeg bare skal stå her?


Hjelper at det var med både havre og gulrot i sekken da! Her er det 'pølsefingre' som inspiseres...

Leif, mannen til Liv hadde med primus som vi stekte pølser på pga bålforbud.

Vi hadde det veldig koselig og mye mer avslappende i forhold til hestene, enn jeg hadde trodd.
Hundene passet ekstra godt på pølsene :)

En kjempefin tur Bestas var motivert hele veien, og på vei hjem travet vi vekk fra de andre.
Gode gutten min!
Nå kan jeg ikke ri (med hjelmen min) på tre dager, pga jeg fant lus i håret imorges :o
(arg barnehagejobb...)
men det var verdt det å ri idag, på denne fine turen :)

Ingen kommentarer: